czwartek, 1 stycznia 2015

Trochę sztuki - Dominik Jasiński

Mam zaszczyt przedstawić wam sylwetkę Pana Dominika Jasińskiego wspaniałego malarza i człowieka. Z całą pewnością od dwóch lat Dominik jest moim ulubionym polskim artystą za jego obraz oddałam bym wszystko i mam nadzieję, że marzenie o jego pracy kiedyś spełnię. Kiedy zobaczyłam jego obrazy pisałam do niego i już miałam kupić obraz ale M. przypomniał mi, że trzeba oszczędzać. Żałuję, że obrazu nie kupiłam, ale żyję nadzieją, że jeszcze kiedyś będę miała pracę Dominika.

Dominik maluje głównie portrety. Jego prace są kolorowe, energetyczne, pełne ekspresji. Maluje  często znane osoby. Marzę by kiedyś namalował mnie ale chyba nie jestem na tyle barwna postacią by zasilić grono jego modelek :)

Co tu dużo pisać poniżej wklejam linki do stron www Dominika i facebooka na którym jest bardzo aktywny i wrzuca swoje nowe prace.

https://www.facebook.com/fan.page.jasinski - facebook

http://www.dominikjasinski.com/ - strona internetowa

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Dominika.

Pozdrawiam

J.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz