czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 roku i postanowienia na rok 2015

Rok 2014 nie należał do najłatwiejszych. Wiele się działo prywatnie i zawodowo. Było pełno ostrych zakrętów i spektakularnych zrywów ale jakoś udało się przebrnąć. Jak wiecie zbieram na mieszkanie, w 2014 roku podjęliśmy decyzję, że mieszkanie może czasem się okazać malutkim 80 m2 domkiem. Zobaczymy co z tego wynikinie :) Mój M. jest budowlańcem także będzie się działo.
Warto oszczędzać czasem może się okazać, że dzięki temu możesz zacząć spełniać swoje marzenia :)

Zawodowo rok 2014 był pełen wyzwań. Jako młody Inżynier wiele rzeczy w mojej branży cały czas mnie zaskakuje. Naprawdę uczymy się na błędach. Dobrze żyć w związku z drugim Inżynierem. Zawsze można się pocieszyć jeśli któreś z nas popełni błąd :) Z całą pewnością mogę powiedzieć, że w 2014 r nauczyłam się bardzo dużo i jestem lepsza niż przed rokiem.

Postanowienia na 2015

Oszcędzać oszczędzać nie marnować kasy! Zbierać dalej na mieszkanie :))

Zapisałam się ponownie na angielski! - Bardzo się cieszę. Plan na 2015 znaleźć troszkę czasu na przypomnienie sobie francuskiego i kupno książki ze wstępem do włoskiego.

Schudnięcie 4 - 6  kg :)) Zawsze mam takie postanowienie noworoczne

Rozwinąć swoje umiejętności zawodowe

Pisać dla was

Wrócić do malownia....na kółko plastyczne

Iść do okulisty. Jestem ślepa jak kret jeśli jeszcze wam o tym nie wspomniałam :))

Zwolnić czasem trochę...

Spędzać więcej czasu z M.


A wy jakie macie postanowienia?? Trzymam kciuki byście w nich wytrwali :)


Pozdrawiam

J.


1 komentarz:

  1. My właśnie z narzeczonym zrobiliśmy listę postanowień noworocznych na przyszły rok! Trochę nam tego wyszło! Ale najważniejszy punkt dla mnie to to, że obiecaliśmy sobie zacząć przeglądać inwestycje deweloperskie wrocław i wybierzemy idealne mieszkanie dla nas!

    OdpowiedzUsuń