czwartek, 8 stycznia 2015

Mieszkanie - Cztery kąty jak z serialu

Każdy z nas wpada czasem w wir seriali a ja mam dwa, które uwielbiam i nigdy mi się nie znudzą i ani mi się myśli by się z nimi rozstać. Nie wiem nawet ile razy obejrzałam wszystkie serie Przyjaciół - Friends i Sex In The City. Monika Geller z Przyjaciół stworzyła mieszkanie do którego mogłabym wprowadzić się z miejsca. Jest kolorowe, przytulne a połączenie kuchni i salonu w przypadku dużej ilości przyjaciół jest bardzo praktyczne. Przytulne wnętrze i dwie oddzielne sypilnia z małą elegancka łazienką są idelane nie tylko dla przyjaciółek mieszkających razem ale świetnei sprawdziły by się dla małej rodzinki 2 plus 1. 


Drugie mieszkanie to kawalerka Carrie Bradshaw z Seksu w Wielkim Mieście. Idealna dla singielki w wielkim mieście z cudowną garderobą o której marzy każda kobieta. Mieszkanie podzielone na strefy. Kuchnia prawie nie potrzebna serialowej pisarce, garderoba, część dzienna, strefa pracy, strefa snu. Mieszkanie przeszło metamorfozę w pierwszej filmowej części Seksu w Wielkim Mieście. 


Iñaki Aliste Lizarralde to osoba, która zaprojektowała oba plany filmowe. Jej plany są istnymi dziełami sztuki i są utrzymane w bardzo przyjaznej kolorystyce. Same rysunki rzutów to dla mnie majstersztyki. 


Pozdrawiam i życzę miłego przeglądania zdjęć serialowych mieszkań :)

J.



Mieszkanie Moniki Geller - Friends



Mieszkanie Moniki Geller - Friends









Mieszkanie Carrie Bradshaw - Sex and The City

Mieszkanie Carrie Bradshaw - Sex and The City








2 komentarze:

  1. Ja już się nie mogę doczekać, aż zacznę urządzać swoje własne mieszkanie! Jestem teraz na etapie wyszukiwania ofert mieszkania krakow sprzedaz więc jak tylko wybiorę to zabieram się za wymyślanie tego jak będzie wyglądało moje wymarzone wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłem o zakupie mieszkania z rynku pierwotnego. Bardzo zależy mi na samodzielnym wykończeniu według własnych pomysłów.
    https://salondevelopera.pl/

    OdpowiedzUsuń