niedziela, 11 stycznia 2015

Książka - TK Maxx Martha Stewart's

Kiedy jestem we Wrocławiu i mam czas dla siebie lubię pójść sama do TK Maxx. Uwielbiam ich dział "Dla domu" można tam znaleźć wiele fajnych rzeczy. Ja zawsze wpadam do działu książek bo czasem można wyszperać prawdziwe perełki! Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie książka Marthy Stewart Cupcakes. Jest cudowna! Babeczki, które są prezentowane na każdej ze stron książki są cudowne. Chciałoby się wyjąć każda ze strony książki i wyjadać łyżeczkami w nieskończoność. Nie jestem najlepsza w wypiekach, ale te babeczki chętnie spróbowałabym odtworzyć. Książka kosztowała 25 zł!! A ja jej nie kupiłam?! Do dzisiaj nie mogę sobie tego wybaczyć... No cóż może moje cukiernicze zapędy umarłyby wraz z położeniem tej książki na półce mojej biblioteczki? Tego się już nie dowiem... Bo książka została wykupiona przez kogoś innego. Kto wie może trafiła w ręce cukierniczego mistrza :)) Przy okazji wiedzieliście, że Martha Stewart z pochodzenia jest Polką :) ?

P.S,

We Wrocławskim TK Maxx Magnolia Park aktualnie trwa kampania, w której można kupić oryginalne naczynia Le Creuset . Gdybym nie była spłukana po świętach zapewne bym kupiła naczynie do tarty bądź mały kociołek do zapiekania. Może innym razem!

Pozdrawiam

J.  
Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes


Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes

Martha Stewart Cupcakes



Naczynia Le Creuset TK Maxx

Naczynia Le Creuset TK Maxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz