czwartek, 11 grudnia 2014

Książka - Włosi. Życie to teatr!

Włosi. Życie to Teatr Maciej A. Brzozowski


Jest takie powiedzenie: "Nie oceniaj książki po okładce" ale w tym przypadku przy zakupie książki kierowałam się tylko tym. Kompletnie nie znałam autora książki Pana Brzozowskiego i to był strzał w ciemno. A co z tą okładka? Okładka jest świetna. I dlatego kupiłam tą książkę.

Długo nie mogłam się za nią zabrać, ale wreszcie siadłam do niej w sierpniu tego roku, kiedy było już dawno po moim urlopie a ja chciałam się przenieść, chodź na chwilę w  cieplejsze niż Polska miejsce.

Udało się, książka w bardzo lekki i przyjemny sposób opisuje Italię i ich mieszkańców. Po jej przeczytaniu chcesz biec na samolot i przenieść się na Półwysep Apeniński. Autor przez szczęśliwy zbieg okoliczności w latach studiów złapał kontakt z przedsiębiorstwem Fiat i to dało mu przepustkę do poznania tego fantastycznego ciepłego i ekspresyjnego świata. Autor na wstępie opisuje krótko historię powstania Makaronowego Państwa,  ale najważniejszą częścią książki stanowią sami Włosi, ich zachowania, otwarte usposobienie i na końcu też przywary i niesamowite jedzenie, które jest bardzo wysokiej jakości..

Polecam przeczytanie książki tym, którzy do Włoch się wybierają. Pożyczyłam ją siostrze, która w tym roku spędzała wakacje w Toskanii i Rzymie. Po powrocie powiedziała mi, że wszystko co zostało opisane w książce przeżyła na własnej skórze. 

Polecam

J.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz