niedziela, 7 grudnia 2014

Idealny prezent na Święta

Święta co raz częściej są krytykowane za komercjalizację. Jednak czym by były Święta bez prezentów? Jest to zawsze miły gest w kierunku bliskich osób, z którymi przychodzi nam się dzielić opłatkiem i spędzać ten magiczny czas.

Ciężko zrobić uniwersalną listę prezentów jakie kobiety czy mężczyźni życzą sobie na święta. Ludzie mają różne zasoby finansowe ale u mnie z M. i całą moja rodzina dla każdego na prezent przeznaczam około 50 zł. Poniżej zrobiłam dwie listy prezentów dla Pań  jakie byłyby jak najbardziej trafne pod choinkę, Przynajmniej dla mnie:) zaszalałam trochę z przedziałem cenowym, ale stwierdziłam, że każdy ma inne zasoby finansowe i niektórzy przeznaczają na prezenty znacznie więcej niż 50 zł :)

Prezenty gwiazdkowe dla Pań 


1. Książka 

Pozycja numer jeden na mojej liście. Zawsze będzie to prezeny udany jeśli znamy preferencje czytekniczki jaka będziemy obdarowywać. Jeśli chodzi o mnie pozycją jaką bym nie pogardziła tej zimy to oczywiście jedna z książek kulinarnych lub czytadło lifestylowe 

1. Jdłonomia M.Dymek
2. Pyszne na każdą okazję A.Starmach
3. Każda książka! - w zależności od zainteresowań obdarowywanej :)

Książka zawsze zda egzamin na prezent gwiazdkowy


2. Perfumy


Każda kobieta kocha perfumy. Ja lubię Little Black Dress z AVON

1. Chanel no 5 ... - nie oszukujmy się, każda o nim marzy 
2. Little Black Dress- naprawdę dobry perfum z Avon używam go już 5 lat z przerwami i zawsze do niego wracam.

Coco Madmoiselle


3. Sztuka

Kobiety są estetkami, chcą mieć piękne domy, mieszkanie. Każdy detal dopracowują do perfekcji. Uzupełnieniem przestrzeni życiowej jest sztuka. Ja uwielbiam obrazy, moim ulubionym malarzem jest ostatnio Dominik Jasiński. Jego piękne energetyczne obrazy są niesamowite. Może powiem tak: Są ZAJEBISTE!

1. Obrazy!!!!!!!!
2. Sztuka użytkowa - drobiazgi z porcelany np. filiżanki

Dominik Jasiński - Secret Life of camels
  
Filiżanka porcelanowa

4. Rzeczy praktyczne


1. Kubek termiczny - idzie zima trzeba się ogrzewać :) np. THERMAL MUG  - LIFEVENTURE
2. Ciepły koc kupisz np. w Home and You
3. Skarpety Najlepiej w klimacie świątecznym w śnieżynki
4. Piżama 



5. Twój własny pomysł!


 Panowie znacie swoje kobiety :) Wiecie czego potrzebują :) Wykażcie się :))


Pozdrawiam

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz