wtorek, 4 listopada 2014

Wracam!

Minęły dwa lata od założenia strony. Wpadłam w  wir pracy dużo przez te dwa lata się wydarzyło. Jestem Inżynierem mechanikiem a fakt, iż jestem kobietą nie ułatwia mi życia  w tej branży. Pozdrawiam wszystkie inżynierki, które doskonale wiedzą jak wygląda ten jakże "męski świat" od podszewki. 

Nic się jednak od tych dwóch lat nie zmieniło dalej zbieram na mieszkanie. Dalej mieszkam z rodzicami a moje życie to rollercoster pomiędzy dwoma miastami gdzie pracuje a miastem gdzie mieszka i pracuje najbliższa mi osoba. Co piątek wyrzucam moją pomarańczową walizkę wsiadam w żółtego bolida i jadę do Niego.

Pozdrawiam was kochani nie poddajemy się jesteśmy młodzi piękni i biedni i budujemy swoje życie od podstaw :) A nagroda przyjdzie z czasem jako wielki Bonus :) 

Pozdrawiam!

Na dzisiaj polecam wam książeczkę " Wśród mangowych drzew" Czytam i czuję zapach imbiru i curry na kartkach... Polecam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz