środa, 5 listopada 2014

Słońce razi w oczy. Be happy and smile.

Słońce razi w oczy a to listopad?! O co chodzi?! W zeszłym roku o tej porze już dwa miesiące brakowało nam  słońca a teraz? Teraz mamy piękna pogodę i jest cudnie:) Cieszmy się póki można. Niestety prawda jest taka, że kiedy słoneczko pięknie świeci my jesteśmy w pracy. A w pracy jak to w pracy kolejne potyczki pomiędzy inżynierkami i inżynierami. Lubię swoja pracę codziennie musisz być przygotowany na wszystko. Dla wszystkich młodych zaczynających pracę mam jedna radę: pytaj pytaj pytaj o radę kogoś kto ma większe doświadczenie od Ciebie zanim twój projekt zostanie zrealizowany. Ostatnio byłam na ustaleniach technicznych w bardzo dużym zakładzie produkcyjnym. Pracuje tam około  50 konstruktorów, Kiedy weszłam do ich biura przeżyłam szok. Cała sala wypełniona ludźmi w wieku od 23 do 26 lat. Zasiadłam przy jednym biurku z chłopakiem z którym miałam omówić swój projekt. Zrobiliśmy swoje i zaczęła się pomiędzy nami szybka wymiana zdań. Wyraziłam swoje zdziwieni młodym wiekiem wszystkich pracowników, Dostałam odpowiedź, że wszyscy uciekli za granicę i zostali sami młodzi, których doświadczenie nie jest jeszcze wystarczające by zwiać. Pytam Cię Polsko?! Co chcesz z tym zrobić......

U mnie na tapecie dalej książka o zapachu Curry :) "Wśród mangowych drzew wciągnęło mnie na dobre :) Uciekam. Do usłyszenia.

Pozdrawiam

J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz