wtorek, 20 listopada 2012

Jarmark Świąteczny we Wrocławiu

Witam Was Kochani ostatnio moje posty są jakieś takie bardziej jak pamiętnik. Powinnam skoncentrować się na malarzach artystach itd bo bardzo lubie o tym pisać ale ostatnio coś nie mam czasu żeby napisać jakiś porządny tekst dla was/ Jeśli jesteście tu w ogóle?/ Jesteście?? :)

Wczoraj pisałam o pięknym zameczku Leonarda da Vinci we Francji a dzisiaj zachęcę was z całego serca do Jarmarku Świątecznego we Wrocławiu  Była w tym pięknym mieście naw weekend i widziała, ze juz miasto szykuje na Rynku Świat bajek i pełno budek w których można kopic pełno niesamowitych rzeczy. Na Jarmarku co roku jest kolorowo wesoło i nie tylko ze względu na ozdoby świąteczne ale atmosferę jaka tam panuje. Pełno uśmiechniętych ludzi z całego świata bo Wrocław to przede wszystkim wielkie miasto akademickie gdzie studiują ludzie z całego świata. Ja osobiście polecam wizytę w bajkowy świecie i obowiązkowo wypicie grzańca :)) serwowanego w wielu smakach w pięknym kubeczku :)) Rozmarzyłam się :) Nic kochani ostatnio coś odkładanie kasy idzie mi kiepsko tez nie mogę nic sprzedać ale może powoli powoli jakoś sie rozkręci:) Zapraszam do zajrzenia w moje cegiełki :) Może komuś się spodobają :) A jeśli ktoś ma zbędną złotówke polecam Pay Pala :) Pozdrawiam was :))

http://www.jarmarkbozonarodzeniowy.com/ - zdjęcia pochodzą z tej strony :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz