niedziela, 8 lutego 2015

Wrocław - miasto, które kocham

Wrocław to miasto w którym czuję się jak w domu. Okolice ul. Powstańców Śląskich i Biskupin gdzie mieszkałam zostaną bliskie mojemu sercu na zawsze. Najlepiej we Wrocławiu czuję w okolicach  Akademików Politechniki Wrocławskiej. Ta zielona część Wrocławia to oaza spokoju w której spędziłam piękne lata moich studiów.

Samo miasto jest kapryśne są dni w których nienawidziłam je bo to tramwaj nie przyjechał to wyskoczył z torów. Ale mimo wszystko to miejsce dzięki, któremu poczułam wolność i stałam się bardziej odważna. Do tej pory spędzam we Wrocławiu weekendy i ostatnio kiedy wyskoczyliśmy na spacer napotkaliśmy na przewodniczkę z wymownym banerem w ręce free walking tour! JOIN US! No i dołączyliśmy. Polecam wszystkim taki spacer po Wrocławiu. Ostatnie weekendy we Wrocławiu były MEGA słoneczne dlatego tym bardziej ruszcie zadki i doszkolcie się z historii Wrocławia!! :))

Pozdrawiam
J.

strona www free walking tour http://freewalkingtour.com/wroclaw,city,3.html







7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis. Również jestem zakochana w tym mieście po uszy pomimo że mieszkam tutaj i pracuję już od dobrych kilku lat : ) Ostatnio zakupiliśmy z mężem bardzo ładne mieszkanie w centrum, więc wygląda na to że zostanę we Wrocławiu na baardzo długo!
    Polecam bardzo dobrą stronę z mieszkaniami http://lokum-deweloper.pl - my bardzo długo niemogliśmy znaleźć niczego sensownego w odpowiedniej cenie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak do tej pory we Wrocławiu byłam tylko raz. I muszę przyznać, ze miałam takiego pecha, że nie wsponminam za dobrze tej wycieczki. Dostałam takiego bólu zęba, że żadne przeciwbólowe środki nie pomagały i na gwałt szukałam stomatolog wrocław leśnica , bo tam zatrzymałąm się u koleżanki. Na szczęście znalazła klinikę, która była otwarta, ale jednak ta przygoda pozostaje mi w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miasto. Polecam każdemu, kto jeszcze tu nie mieszka, szybką przeprowadzkę! Zwłaszcza, że łatwo tu o nowe apartamenty wrocław.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miasto jest piękne, zwłaszcza zimą. Jasne, o stałe lokum może być trudno, ale na całe szczęście wciąż dostępne są takie opcje jak https://www.apartments-wroclaw.com/apartamenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się we Wrocławiu zakochałam i planuję przeprowadzkę do tego miasta :) Chce mieszkanie z rynku pierwotnego i myślę o tej ofercie https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-ogrodkiem-wroclaw/ . Co sądzicie? Okolica wydaje się fajna, a i same nieruchomości świetne bo z ogródkiem, prawie jak domek :)

    OdpowiedzUsuń